Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type

قوانین مقررات

بازدیدها: ۱۲۹۲

قوانین و مقررات استفاده از وب سایت اکونوایزر(Econviser.ir)

این توافقنامه دربرگیرنده تمامی مقررات میان کاربران و سایت مشاوره اقتصادی و کسب و کار اکونوایزر می باشد. ثبت نام شما در این سایت به منزله قبول این توافقنامه می‌باشد.

  • اکونوایزر کاملاً در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند و رعایت کلیه قوانین مرتبط در این سایت الزامی است. این قوانین دربرگیرنده موارد مهمی چون قانون تجارت الکترونیک http://rc.majlis.ir/fa/law/show/93997 ، فهرست مصادیق محتوای مجرمانه http://internet.ir/crime_index.html  می باشد.
  • عدم رعایت هر یک از قوانین و مقررات حسب مورد باعث مجازات هایی می گردد که در ادامه و خصوصاً بخش جرایم، تخلفات و تنبیهات ذکر شده است.

مقررات این وبسایت به شرحی می باشدکه در ادامه می آید و بر اساس فهرست ذیل طبقه بندی شده است:

+بخش اول- استفاده از وبسایت و حساب کاربری

  • استفاده از مطالب و خدمات وبسایت – به جز مطالبی که به صورت آزاد منتشر می شوند- حسب مورد مستلزم داشتن حساب کاربری عادی یا یکی از انواع حساب کاربری ویژه می باشد.
  • برای ایجاد حساب کاربری(اعم از عادی یا ویژه)، تکمیل فرم درخواست عضویت الزامی است و فعال سازی حساب بعد از کلیک روی ایمیل فعال سازی در مدت اعتبار آن انجام می شود.
  • برای تعیین نوع کاربری باید در مرحله ثبت نام تیک گزینه مربوطه زده شود. در صورتی که کاربر ویژه انتخاب شود، پس از تایید لینک فعال سازی کاربر، وارد بخش انتخاب بسته ها و سپس انجام پرداخت می شود.
  • کاربر می تواند، مدتی پس از استفاده از حساب کاربری عادی خود، آن را به کاربری ویژه تغییر دهد.
  • داشتن حسابهای کاربری ویژه مستلزم انجام پرداختهای تعیین شده و تکمیل کلیه فیلدهای تعیین شده در پروفایل کاربر می باشد.
  • اغلب انواع کاربری های ویژه فراهم شده در این سایت مدت دار هستند و پس از اتمام این مدت نوع کاربری آنها به عادی برگردانده می شود مگر اینکه پرداخت مجدد انجام شده و تمدید شود.
  • برخی انواع خدمات و محصولات با کاربری ویژه بر حسب دفعات استفاده ارائه می شوند.
  • کاربران عادی صرفاً ملزم به تکمیل برخی از فیلدهای مشخص شده می باشند که در فرم مشخص می باشد.
  • نام و نام خانوادگی ثبت شده‌ هنگام ثبت‌نام و نام کاربری شما، شناسه شما برای نمایش در پورتال بوده، و در کلیه موارد معاملات و ارتباطات به آنها تکیه می شود لذا جهت اجتناب از موارد اختلافی و مشکلات دیگر، نام و نام خانوادگی صحیح خود را وارد نمایید. همچنین جهت جلوگیری از غیرفعال شدن شناسه کاربریتان از سمت مدیریت پورتال، نام کاربری مناسبی انتخاب بفرمایید. نام انتخاب شده باید از کلمات متعارف و فاقد معانی زشت و به دور از عرف جامعه باشد.
  • کاربران حقوقی، از نام صحیح حقوقی خود استفاده نمایند یا در صورتیکه شخصی به نمایندگی از یک شرکت/شخص حقوقی گشایش حساب کاربری می نماید، نام شخصیت حقوقی را به عنوان نام کاربری ذکر کرده و در قسمت توضیحات نام و نام خانوادگی خود و نام و نام خانوادگی مدیر عامل یا عالی ترین مسئول اجرایی نهاد مربوطه و رابطه خود با شخصیت حقوقی را ذکر کنند. (آیا در پروفایل بخش توضیحات در نظر گرفته شده است؟)
  • در مواردی که شخص حقوقی و یا نماینده قانونی به عنوان کاربر ثبت نام می نماید، باید در حدامکان از ایمیل سازمانی استفاده نماید تا در صورت افزودن ابزار مربوطه دچار مشکل نگردد.
  • استفاده از چند نام کاربری برای یک فرد مجاز نیست.
  • امکان تغییر نام کاربری وجود ندارد.
  • امکان ثبت نام با مشخصات یکسان فقط برای یکبار وجود دارد، در صورتی حساب بعلت عدم رعایت قوانین سایت غیرفعال شود و حتی به درخواست خود کاربر، امکان ثبت نام جدید با همان مشخصات تماس وجود ندارد.
  • اغلب اطلاع‌رسانی های ضروری اکونوایزر از طریق ایمیل/شماره همراه ثبت شده در پروفایل صورت می‌گیرد. برخی از اطلاع رسانی ها در پروفایل کاربر یا صفحات وبسایت به صورت بنر نمایش داده می شوند که ممکن است علاوه بر آن با اطلاع رسانی از طریق ایمیل نیز انجام شود.
  • عکس پروفایل مناسب قوانین فرهنگی جامعه باشد، در غیر این صورت عکس پروفایل شما حذف خواهد شد.
  • استفاده از نام و عکس کاربران دیگر و همچنین اشخاص صاحب نام مجاز نیست.
  • کاربر مکلف است، هر گونه تغییرات در شماره تلفن و ایمیل مندرج در پروفایل یا سایر مشخصات را که در مراودات آن با اکونوایزر موثر می باشد، حداکثر ظرف ۴۸ ساعت از تغییر به اکونوایزر اطلاع دهد؛ در غیر اینصورت مسئولیت هر گونه مشکل بر عهده کاربر می باشد.

+بخش دوم- حریم خصوصی و امنیت

  • اکونوایزر، حفاظت از اطلاعات و حریم خصوصی کاربران را در حد امکانات فنی و مالی خود، جزو اصول اخلاقی مسلم کسب و کار خود می داند و دائم تلاش خواهد کرد، از نوآوری ها و دستاوردهای فنی لازم برای حفاظت هر چه قوی تر از این حریم خصوصی استفاده نماید.
  • کاربر مسئول حفاظت از نام کاربری و رمز عبوری است که به او اختصاص یافته است و مسئولیت تمامی فعالیت‌هایی را که با نام کاربری او انجام می‌گیرند، بر عهده خواهد داشت.
  • با توجه به اینکه بخشی از امنیت و خدمات حساب کاربری به ایمیل و شماره تلفن درج شده در پروفایل کاربر بستگی دارد(مانند امکان بازیابی رمز در صورت فراموشی)، ایمنی حساب ایمیل و تلفن کاربر نیز مهم بوده و مسئولیت آن بر عهده کاربر می باشد.
  • اکونوایزر جهت ارائه خدمات خود، هیچ گونه نیازی به اطلاع از رمز کاربری مشتریان خود ندارد و کلیه ارتباطات از طریق ایمیل ثبت نام شده یا درج بنر در صفحات وبسایت یا صفحه پروفایل کاربر انجام می شود. حتی برای رفع مشکلات فنی صرفاً اطلاع از نام کاربری کافی بوده و دسترسی لازم از طریق حسابهای مدیران سایت به بخشهای ضروری ایجاد می گردد.
  • در مواقعی که وبسایت و اطلاعات آن در معرض تهدیدات امنیتی قرار می گیرد، مدیریت وبسایت اقدامات تدافعی و تامینی لازم را اعمال می نماید. با این حال در صورتی که تهدید و احتمال اخلال در حسابهای کاربری جدی باشد ، ظرف ۷۲ ساعت از وقوع تهدید، هشدارهایی را به کاربران ارسال می نمایند. در این مواقع لازم است، کاربر هشدار ارسالی را خوانده و نسبت به اقدامات تامینی لازم از قبیل تغییر رمز کاربری و رمز ایمیل متصل به آن اقدام نماید.
  • در مواقعی که اکونوایزر در فعالیتهای کاربر در سایت، از قبیل: محتوی پیام های ارسالی به مدیران وبسایت، نظرات مندرج برای مطالب، آی پی های ورود به حساب و نظایر آن، مواردی مشکوکی مشاهده نماید که احتمال هک شدن ایمیل یا حساب کاربری مشتری را بدهد، ظرف ۲۴ ساعت از تشخیص، هشداری از طریق ایمیل و یا تلفن کاربر/مشتری ارسال خواهد شد.
  • در مواقعی که هشدار تهدید و اخلال ارسال می شود، بسته به اینکه از طریق تلفن یا ایمیل باشد کاربر باید ظرف ۲۴ یا ۷۲ ساعت بعد از هشدار، عادی و قابل قبول بودن، یا مشکوک و یا مخرب بودن موضوع را به اکونوایزر اعلام نماید. در غیر این صورت اکونوایزر عادی یا مخرب بودن مسئله را به تشخیص خود انجام داده و نسبت به تداوم عادی خدمات یا تعلیق خدمات تا مشخص شدن وضعیت اقدام خواهد نمود. بدیهی است هرگونه مشکل ناشی از عدم پاسخ کاربر بر عهده وی می باشد.
  • کلیه اطلاعات کاربران از جمله اطلاعات مندرج در پروفایل کاربران که شامل شماره تلفن و ایمیل آنها نیز می باشد، کاملاً محرمانه می‌باشد و صرفاً حسب ضرورت در جهت خدمت رسانی مناسب برای کاربران مورد استفاده قرار می گیرد و به هیچ عنوان از قبیل تبلیغات، تحقیق دانشگاهی و غیر دانشگاهی، نظرسنجی انتخاباتی و …. اطلاعات کاربران خود را در اختیار هیچ شخص حقیقی یا حقوقی نمی‌گذارد و تنها با حکم قضایی و در حدودی که قوانین ایجاب می نماید، اطلاعات کاربر درخواست شده به صورت محرمانه به مراجع ذی‌صلاح داده می‌شود.
  • اشخاصی که به صورت مشترک با اکونوایزر جهت خدمت به کاربر فعالیت می نمایند، با رعایت مقررات اشخاص ثالث که دربخش چهارم این مقررات ذکر می شود، می توانند به اطلاعات کاربر دسترسی داشته باشند.
  • ایده ها و نظرات از ابتدای راه‌اندازی سایت ثبت و نگهداری می‌شوند و اکونوایزر تمام تلاش خود را جهت حفظ حریم شخصی شما انجام خواهد داد.
  • ایده ها و نظراتی که مغایر ضوابط و مقررات وبسایت شناخته شوند، حداکثر ظرف یک ماه پس از ارسال به طور کامل پاک می شوند. توضیحات بیشتر در خصوص نظرات در بخش مربوطه ذکر خواهد شد.
  • اکونوایزر در پروژه های تحقیقی خود از اطلاعات پروفایل کاربران استفاده نمی نماید و چنانچه در پروژه ای بخواهد از جامعه مشتریان خود نظرخواهی و کمک بگیرد، به طور جداگانه از آنها برای مشارکت و تکمیل پرسشنامه ها دعوت به عمل خواهد آورد. مشارکت در این پروژه ها کاملاً اختیاری و داوطلبانه بوده و مشارکت یا عدم مشارکت کاربران هیچ تاثیری در ارائه خدمات و محصولات پایه و استاندارد اکونوایزر به آنها نخواهد داشت، با این حال اکونوایزر خود را مجاز می داند، در مواردی برای مشارکت کنندگان امتیاز تشویقی در نظر بگیرد.
  • پرسشنامه های تحقیقی اکونوایزر به نحوی طراحی و مبادله می شوند که حداقل اطلاعات خصوصی و محرمانه ممکن در آن ها ذکر شود و در صورت ذکر، تشخیص شخص مربوط به این اطلاعات از روشهای معمول و آسان امکان پذیر نباشد.
  • اطلاعات مربوط به پرسشنامه های پروژه های تحقیقی اکونوایزر نیز تابع مقرات محرمانگی داخلی و اشاخاص ثالث می باشد.
  • انجام برخی تحقیقات و ارائه گزارشات آنها، مستلزم حق دسترسی به مصاحبه شونده/تکمیل کننده پرسشنامه است، در صورت انجام و یا ارائه چنین تحقیقاتی توسط اکونوایزر هم مصاحبه شونده/تکمیل کننده پرسشنامه و هم کاربر در جریان این موضوع قرار خواهند گرفت. با این حال امکان دسترسی کاربران به مصاحبه شوندگان بر اساس ضوابط خاص اینگونه تحقیقات خواهد بود.
  • در مواردی که کاربران و یا مشتریانی بهترین تجربه (Best Practice) خود را به اکونوایزر ارائه می کنند، این ارائه متضمن این اعلام است که تجربه مورد نظر، فاقد هر گونه پتنت یا اطلاعات محرمانه تجاری بوده یا کاربر/ مشتری نسبت به انتشار آن اعتراضی ندارد. درصورتی که کاربر/ مشتری مدعی آن باشد که تجربه ارائه شده دارای پتنت و اطلاعات محرمانه تجاری است، انتشار آنها صرفا زمانی امکان پذیر خواهد بود که مشتری/کاربر رضایت نامه صادر نماید. همچنین مشتری و اکونوایزر می توانند بر سر انتشار تجربه با حذف برخی جزئیات توافق نمایند.
  • کلیه امتیازات محرمانگی در صورتی برقرار است که مطلب و اطلاعات قبلاً با رضایت مالک آن منتشر نشده باشد و مواردی نظیر ارائه در میزگردها، تبلیغات و … دال بر غیر محرمانه بودن می باشد.

اکونوایزر متعهد است، نسبت به کشف باگ و بریج و اشکالات نرم افزاری که در نرم افزار سایت محتمل باشد و امکان سوء استفاده از آن برای هرگونه دسترسی غیر منصفانه به محتوای وبسایت وجود داشته باشد، پیش قدم بوده و نسبت به رفع آن اقدام نماید. همچنین در مواقعی که چنین مواردی توسط کاربران یا اشخاص ثالث گزارش می شود، نسبت به بررسی و رفع آن اقدام نماید.

+بخش سوم- ترتیبات مالی

  • کلیه قیمت ها و دریافتها و پرداختها به پول رایج کشور ج.ا.ایران (ریال) می باشد. در مواقعی که به علت محدود بودن قالب از واحد تومان استفاده شود، مورد قید می شود و منظور ۱۰ ریال می باشد.
  • قیمت های ارائه شده مقطوع بوده و چانه زنی در آن امکان پذیر نمی باشد و تخفیفات صرفاً در قالبهایی صورت می گیرد که در بخش تخفیفات معرفی خواهد شد.
  • در مواقعی که ارائه خدمات و محصولات مستلزم پرداخت مالیاتها و عوارض قانونی یا سایر هزینه های اضافی و غیر یکسان (نظیر ارسال پستی) باشد، قیمت های مربوطه در فاکتور مشتری به قیمت محصول اضافه می شوند؛ با این حال، تلاش خواهد شد، محاسبات مربوطه انجام شده و قیمت ها به صورت رند و یکجا به مشتری ارائه شود.
  • استرداد و دریافت وجوه صرفاً از طریق بانکی و سیستم شتاب انجام می شود و هیچ گونه وجه نقد یا سایر ابزارها نظیر تمبر و نیز ابزارهای اعتباری از کاربران دریافت یا به آنها پرداخت نمی شود. انتخاب درگاه بانکی مناسب، بر اساس مقرراتی خواهد بود که در بخش چهارم مربوط به طرفهای سوم (ثالث) ارائه می شود.
  • برای مشتریان مقیم خارج از کشور ایران، پرداخت ها و دریافتها از طریق درگاههای بانکی متصل به شبکه شتاب ایران صورت می پذیرد و انتخاب درگاه کارگزار و نحوه تبدیل اسعار بر اساس ضوابط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. در مواردی که اختیار انتخاب کارگزار به اکونوایزر داده شود، از همان چارچوب های مورد استفاده در خصوص درگاههای بانکی ایرانی استفاده خواهد شد که در بخش چهارم- مربوط طرفهای سوم(ثالث) اعلام می شود.
  • اکونوایزر جهت دریافت وجوه، نیازمند دریافت هیچ اطلاعات اضافی بانکی از کاربر نمی باشد و کلیه موارد لازم از طریق رابط الکترونیک وبسایت با سیستم شتاب انجام می شود.
  • فعال سازی حسابهای کاربری ویژه صرفاً بعداً از واریز وجه از طریق رابط بانکی الکترونیک به حساب اکونوایزر انجام می شود. لذا ضروری است، کاربران پس از انجام پرداخت، شماره تراکنش و تاریخ و ساعت پرداخت را یادداشت نمایند و چنانچه ظرف ۴۸ ساعت حساب کاربری آنها فعال نشد و یا وجه به حساب آنها مسترد نگردید، در اسرع وقت ضمن پیگیری موضوع از بانک مربوطه، اطلاعات پرداخت (شامل نام و نام خانوادگی پرداخت کننده، شماره کارت پرداخت کننده، نام کاربری اکونوایزر، شماره تراکنش و تاریخ و ساعت پرداخت) را از طریق ایمیل به پشتیبانی وبسایت اطلاع دهند. اکونوایزر ظرف ۷۲ ساعت کاری از اعلام کاربر، نسبت به بررسی موضوع و رفع مشکل و اطلاع رسانی به کاربر اقدام خواهد نمود.
  • اکونوایزر جهت پرداخت وجوه به کاربران (عمدتا استرداد) و یا رسیدگی به مسائل پرداختها، صرفاً به اطلاعات شامل: نام و نام خانوادگی دارنده حساب، نام کاربری، نام بانک و شماره حساب/ کارت شتاب (حسب مورد) شماره تراکنش، تاریخ پرداخت و ساعت پرداخت نیازمند می باشد و هیچ گونه اطلاعات اضافی از قبیل رمز و … مورد نیاز نخواهد بود، لذا جهت امنیت حساب کاربران تقاضا می شود، ضمن امتناع از ارائه هرگونه اطلاعات اضافی، موارد مشکوک مشابه را هرچه سریعتر به اطلاع مدیریت و پشتیبانی وبسایت برسانند.
  • لطفا در هنگام ارسال هر گونه درخواستی از جمله درخواست لغو کاربری ویژه، مطمئن شوید که پیام ارسال شده و خطای ارسال یا دریافت رخ نداده است.

کاربری که برای اولین بار کاربری ویژه اکونوایزر را فعال کرده است در صورتی که به هر علت بخواهد، از کاربری ویژه اکونوایزر انصراف دهد، استرداد وجوه پرداختی صرفا در صورتی امکان پذیر خواهد بود که درخواست لغو اشتراک ویژه تا قبل از پایان روز هفتم به ایمیل رسمی پشتیبانی اکونوایزر ارسال گردد.

  • در مواقعی که کاربر، حساب ویژه خود را تمدید می نماید صرف نظر اینکه این تمدید متصل یا غیر متصل باشد مهلت انصراف با امکان استرداد سه روز  می باشد.
  • جهت استرداد وجه کاربر انصرافی، مدیریت اکونوایزر پس از تماس تلفنی و ارسال ایمیل،نسبت به اخذ شماره حساب/شماره کارت شتاب، نام بانک و نام دارنده حساب و نام کاربری اقدام خواهد نمود و واریز وجه پس از آن انجام می شود.
  • استرداد وجوه تنها درصورتی انجام می شود که مشخصات شماره کارت/حساب بانکی اعلام شده با مشخصات درج شده در پروفایل کاربر تطابق داشته باشد و اکونوایزر مسئولیتی در قبال تعاملات مالی کاربر با اشخاص ثالث ندارد. کاربران حقوقی به این مسئله توجه بیشتری داشته باشند و چنانچه از رابط حقیقی برای ثبت نام و دسترسی به سایت استفاده می نمایند، تمهیدات لازم را خصوصا در بخش پروفایل برای مواقع تغییرات اتخاذ نمایند. چرا که مسئولیت اکونوایزر محدود به اطلاعات پروفایل و فرایند های پیش بینی شده مبتنی بر آن می باشد.
  • در صورتی که لغو کاربری ویژه تایید شود، وجوه دریافتی بدون هیچگونه کسری و ظرف حداکثر ۳ روز کاری پس از تایید لغو، به حساب بانکی کاربر واریز خواهد شد.

+بخش چهارم- طرف های سوم (ثالث)

  • از آنجا که عملیات تجاری مستلزم مشارکت پیمانکاران و شرکای بیرونی و کارکنانی است که با اکونوایزر همکاری می نمایند، لازم است مقررات بین اوکنوایزر و مشتریان خصوصا در موضوع امنیت و محرمانگی به این قبیل افراد نیز تسری یابد این اشخاص عبارتند از:

کارکنان دارای دسترسی و یا موثربر دسترسی- مامورین دولتی که برای وظایف قانونی خود نیاز به دسترسی دارند- ممیزین نهادهای ارائه دهنده گواهی، مجوز و جوایز- پیمانکاران و طرفهای قرارداد خصوصا در بخش آی تی- خدمات دهندگان تجاری نظیر بانکها- مسئولین علمی نشریات علمی (برای پرسشنامه ها و نظایر آن)، مسئولین علمی کنفرانسهای علمی.

  • اکونوایزر تعهد می نماید، هنگام عقد قرارداد و مذاکره و قبل از ارائه دسترسی به اشخاص ثالث، از صلاحیت های حرفه ای، فنی و اخلاقی آنها اطمینان لازم را حاصل کرده و از کلیه تدابیری که درحد مقدورات اکونوایزر بوده و از لحاظ قانونی مجاز باشد، از قبیل توزیع وظایف و دسترسی ها، ایجاد سیستم سلسله مراتبی دسترسی، اخذ تضامین و درج مواد لازم در قراردادها و تفاهم نامه ها، استفاده از تجهیزات و تاسیسات لازم و پروتکل ها و نرم افزارهای مناسب و سایر تضامین اجرایی و عملیاتی استفاده نموده و حداکثر امنیت و اقتصادی ترین کیفیت خدمات ممکن لازم را فراهم آورد.
  • در زمینه ابزارهای پرداخت و دریافت الکترونیکی، اکونوایزر صرفاً از ابزارهای پرداخت و دریافت دارای مجوز بانک مرکزی ج.ا.ایران استفاده می نماید و در ضمن ملاکهایی نظیر تمایل کاربران، رتبه موسسه پرداخت اینترنتی در زمینه مالی و نیز امنیت الکترونیک و خدمات و تسهیلات فراهم شده نیز مدنظر قرار خواهد گرفت.
  • از آنجا که بخش عمده ای از تحلیل ها و مشاوره های تهیه شده، مبتنی بر آمار و اطلاعات منتشر شده و نیز مدلهای ارائه شده توسط اشخاص حقیقی و حقوقی متعدد دیگر از جمله سازمانها و نهادهای دولتی داخلی و خارجی، سازمانها و نهادهای بین المللی، تشکلهای صنفی و حرفه ای داخلی، خارجی و بین المللی، دانشگاهها و موسسات پژوهشی، نشریات، شرکتهای پژوهشی و مشاوره ای، دانشجویان و محققان و… می باشد، اکونوایزر تعهد می نماید ترتیبات لازم را جهت استفاده از آمارها و اطلاعات از منابع با صحت، دقت، بی طرفی و به روز بودن کافی اتخاذ نماید.
  • در مواردی که منبع ارائه آمار و اطلاعات تخصصی و موثق نبوده اما اطلاعات و آمار مورد نظر بر رفتار بازار و اقتصاد موثر باشد، مورد تصریح خواهد شد.

+بخش پنجم- کیفیت خدمات و محتوی

  • هدف از تهیه و ارائه کلیه محصولات و خدمات و مطالب وب سایت مشاوره ای اکونوایزر موارد زیر می باشد:
  • شناسایی و تحلیل نوسانات و روندهای اقتصادی مختلف یا نوسانات و روندهای مرتبط و موثر بر اقتصاد
  • شناسایی و تحلیل مکانزیم های اثر و انتشار نوسانات و روندهای اقتصادی
  • شناسایی و تفکیک نوسانات و روندهای همزمان با اثرات مختلف آنها.
  • طراحی و معرفی تدابیر و ابزارهای کاهش نوسانات مضر اقتصادی داخلی و بین المللی یا امکان وقوع آنها
  • طراحی و معرفی تدابیر و ابزارهای تضعیف روندهای منفی موثر بر اقتصاد و کسب و کارها یا امکان وقوع آنها
  • طراحی و معرفی تدابیر و ابزارهای تخفیف اثر نوسانات و روند های مضر بر اقتصاد و کسب و کارها.
  • طراحی و معرفی تدابیر و ابزارهای تقویت نوسانات و روندهای مثبت یا امکان وقوع آنها
  • تقویت امکان بهره برداری کسب و کارها از فرصت های ناشی از نوسانات و روند های مثبت.
  • ارائه تحلیل های اثربخشی کسب و کار
  • طراحی و معرفی مدلها، روشها، ابزارهای

با رعایت منافع عمومی و کلان اقتصاد می باشد.

  • مطالب و خدمات مشاوره ای اکونوایز به لحاظ ماهیت محتوی شامل انواع زیر است:
  • دانش محور
  • تجربه محور
  • داده محور
  • تحلیل محور (گذشته نگر ، حال نگر یا آینده نگر)
  • راه حل و راهکار محور
  • پیشنهاد محور
  • خدمات و محصولاتی که برای پیاده سازی راه حل ها، راهکارها و پیشنهادات مورد نیاز است (مانند خدمات کارگزاری)، جزو اولویت ها و برنامه های اکونوایزر نمی باشد، با این حال چنانچه سنخیت و آمیختگی کافی با ماموریت آن داشته باشد، با شرایط و قیمت جداگانه ارائه می شوند.
  • محصولات اکونوایزر شامل ۶ گروه خدمات و محصولات می باشد:
  • محصولات و خدمات پایه: که شامل اصل محصولات و خدمات اصیل و خلاقانه اکونوایزر می باشد. که عمده آنها به صورت آن لاین ارائه می شوند.
  • محصولات و خدمات جانبی: شامل محصولات و خدماتی هستند که می توانند جزو محصولات اصیل اکونوایزر بوده یا از طریق سایر منابع تهیه شده باشند و جهت بهبود بهره برداری مشتری/کاربر از خدمات مشاوره ای اکونوایزر ارائه می شوند. این محصولات ممکن است آنلاین یا به سایر صورت های ارائه خدمات مشاوره (بسته های فیزیکی ارسالی- میزگرد- دوره آموزشی و…) ارائه شوند.
  • محصولات و خدمات اضافی یا موازی: محصولاتی هستند که جزو خدمات پیش فرض اکونوایزر نیستند اما کاربران می توانند با پرداخت جداگانه از آنها بهره مند گردند. اکونوایزر تلاش می کند، برای مشتریان فعلی و قبلی خود در این محصولات امتیازاتی را در نظر بگیرد. این محصولات نیز می توانند مانند محصولات جانبی آنلاین یا غیر آنلاین ارائه شوند.
  • محصولات جبرانی: در مواقعی که خدمات و محصولات اکونوایزر با اخلال و اشکال روبرو شوند، اکونوایزر جهت جلب رضایت مشتریان، محصولات و خدمات جایگزینی را ارائه می نماید که امید است بتواند جایگزینی برای محصول اصلی بوده و رضایت مشتری را جلب نماید.
  • محصولات تشویقی: محصولاتی است که برای مشتریان و همکاران طلایی، که دارای همکاری صمیمانه و جدی با اکونوایزر می باشند، به صورت تشویقی تهیه و ارائه می شوند.
  • محصولات پشتیبانی: شامل کلیه موارد خدماتی و پشتیبانی از قبیل راهنمای استفاده، پروفایل، رفع مشکلات دسترسی و استفاده و … می باشد.
  • شایسته است کاربران (اعم از عادی یا ویژه) به دلایل زیر از افشای اطلاعات مشاوره ای اعلام شده حتی اگر توسط سایر مراجع نیز اعلام شده باشند امتناع ورزند:
  • برتری در رقابت، بر اساس مزیت های مختلف از جمله مزیت های مختلف اطلاعاتی حاصل می شود. افشای خدمات مشاوره ای این مزیت را از شما می گیرد.
  • توابع رفتار بازار به نحوی است که در صورت افشای سیستم تحلیل ها، رفتار بازار دچار انحراف شده و نتایج غیر قابل پیش بینی می شوند، اگر اوکنوایزر بخواهد، این موارد را در نظر بگیرد، تهیه گزارش ها دشوار و هزینه بر و زمان بر شده ضمن باعث گران شدن خدمات ارائه شده باعث خواهد شد، گزارشها به هنگام تهیه نشوند.
  • رعایت حقوق مالکیت معنوی توقعی است که خدمتگذاران شما در اکونوایزر دارند، این همکاری ما را به ارائه خدمات هرچه بهتر مصمم تر می نماید.
  • افشای این اطلاعات مزیتی را برای افرادی به وجود می آورد که هزینه لازم را برای آن پرداخت نکرده اند. حتی اگر از طرف اکونوایزر و شما اعتراضی نباشد این اجحافی در حق سایر کاربران است.
  • اکونوایزر بخشی از اطلاعات خود را از منابع بیرونی تهیه می کند و در انتشار آنها ملزم به رعایت برخی الزامات اعلام شده از طرف منابع است. افشای اطلاعات باعث بر هم خوردن چارچوبهای طراحی شده برای رعایت این الزام ها می شود و منجر به قطع همکاری آنها با اکونوایزر و در نتیجه افت کیفیت خدمات ما به شما خواهد شد.
  • عدم رعایت این موضوع با اخلال در ایفای تعهدات ما، می تواند به اعتبار موسسات ایرانی نزد موسسات خارجی و بین المللی لطمه بزند.
  • وب سایت اکونوایزر با طیف وسیعی از سیستم های عامل، دستگاهها و موتورهای جستجو سازگار شده است و محتوی مشاوره ای که برای شما تهیه می شود، هر زمان از طریق حساب کاربریتان در دسترس است و شما نیازی به ذخیره فایل و یا گرفتن پرینت از آن ندارید.
  • موتور جستجوی پیشرفته تعبیه شده در وبسایت، امکان جستجوی سریع و کارآمد را برای دسترسی شما به هر مطلب مورد نیاز فراهم می آورد به نحوی که جستجو حتی به کلمات داخل متن نیز حساس است در حالی که پرینتها و فایلهای ذخیره شده روی کامپیوترتان چنین امکانی ندارند.
  • مجموعه هایی مدون از این اطلاعات در ادوار مشخص تهیه و به شما ارائه خواهد شد. تلاش می شود، این مجموعه ها تا حد ممکن با هزینه پایین به دست کاربران اکونوایزر برسد. مسلماً برای سایر افراد با احتساب تمام هزینه تمام شده اصلی ارائه شده یا کلا غیر قابل دسترس خواهد بود.
  • حذف فایلها از اکونوایزر، بر اساس چارچوب ها و فرایندهای کاملا علمی و مشتری مدار انجام می شود، با این حال درخصوص داده ها و اطلاعاتی که در هر حال ممکن است ارزشمند باشند، نگران نباشید، این قبیل داده ها و اطلاعات جداسازی، بازآرایی و تدوین مجدد شده و در قالب گزارشهایی بسیار خلاصه و در عین حال بسیار ارزشمند و کارامد ارائه مجدد خواهند شد.
  • محتوی مشاوره ای اکونوایزر به زبان فارسی (زبان رسمی ایران) تهیه و ارائه می شود. نسخه ترجمه این محتوی ها تا حد ممکن با محتوی فارسی تطبیق داده می شوند.
  • در مواقعی که برای تهیه گزارشاتی نیاز به گرفتن خروجی از برخی نرم افزارها و ارائه خروجی نرم افزار به صورت اصیل باشد. زبان اصلی نرم افزار مورد استفاده خواهد بود.
  • در مواقعی که گزارشاتی از مراجع خارجی و بین المللی اخذ و ارائه می شود و جهت ارجاع، تایید، تکمیل و نظایر آن، نیاز به اطلاع و اطمینان کاربر از مرجع باشد، گزارش (مانند نمودارها، جداول و آدرس سایتهای اینترنتی) به همان صورت بدوی ارائه می شوند. با این حال حق یکدست سازی محتوی برای اکونوایزر محفوظ است.
  • قالب های گزارش اکونوایزر اختصاصی بوده و برای مقاصد کاربردی مشتریان تنظیم شده اند و لزوماً چارچوب های اداری و علمی رایج در خصوص ارائه گزارش تحقیقات، در مورد آنها رعایت نمی شود. با این حال تا حدی که رعایت این قبیل چارچوبها مانع اهداف کاربردی بودن گزارشها نشود، رعایت خواهند شد.
  • اکونوایزر متعهد می گردد، در راستای اطمینان بخشی به مشتریان و کاربران خود در خصوص دارا بودن قابلیت های فنی و حرفه ای و کیفیت محتوی لازم، نسبت به اخذ مجوزها، گواهی ها، تاییدیه ها و جوایز لازم از مراجع ذیربط اقدام نموده و پس از اخذ نسبت به درج آن ها در بخش مورد نظر اقدام نماید. تشخیص اولویت و ضرورت این موارد با لحاظ شرایط فعالیت و بازار برعهده اکونوایزر می باشد و صرفا ملاکی برای ارزیابی اکونوایزر از سوی مشتریان خواهد بود.
  • اکونوایزر متعهد می گردد، حقوق مالکیت معنوی را در خصوص مطالب منتشره رعایت نموده و نسبت به ارائه تحلیل های اصیل و خلاقانه اقدام نماید.
  • اصیل و خلاقانه بودن تحلیل ها مانع از بکارگیری مدلها، روشها، نرم افزارها و منابع اطلاعاتی که توسط سایر اشخاص مورد استفاده قرار می گیرند؛ و نیز همکاری های علمی، فنی و اجرایی اکونوایزر با شرکای علمی، اطلاعاتی و تجاری اش نخواهد بود.
  • در مواردی که اکونوایزر نسبت تحقیقات سایر اشخاص حقیقی و حقوقی، به عنوان محصول مشاوره ای خود بازنشر می نماید، این اقدام در چارچوب تفاهمات لازم با شخص مزبور و در قالب مدلهای داخلی اکونوایزر خواهد بود.
  • اکونوایزر از بهترین تجربه مشتریان خود و نیز سایر فعالان اقتصادی به عنوان یک محصول مشاوره ای و مثال عملی در پروژه های خود استفاده می نماید؛ با این حال بهترین تجربه هایی (Best Practice) که فاقد ارزش علمی و کاربردی لازم هستند و صرفا می توانند به عنوان تبلیغات یک شرکت یا کسب و کار عمل نمایند، منتشر نخواهد شد.
  • ویژگی های جزئی تر محصولات و خدمات اکونوایزر در قسمت معرفی محصولات یا صفحه هر محصول تشریح خواهد شد.
  • اکونوایزر فعالیت تبلیغی برای دیگران ارائه نمی دهد و تبلیغات ارائه شده صرفا برای محصولات ارائه شده توسط اکونوایزر می باشد.

+بخش ششم- تعهدات کاربر در نحوه استفاده از خدمات و محصولات:

  • کاربر/مشتری تصدیق می نماید که هرگونه فعالیت وی در این وبسایت و با این موسسه بر اساس اصل صداقت و درستکاری بوده و اطلاعات ارائه شده مربوط به وی یا موکل قانونی وی بوده و تمامی اطلاعات صحیح و صادقانه ارائه می شود.
  • هر کاربر (اعم از عادی یا ویژه) با عضویت در وبسایت اکونوایزر تایید می نماید که به حرفه تولید محتوی مشابه یا نسبتا مشابه اشتغال نداشته و محصولات و خدمات را برای مصرف داخلی کسب و کار فردی یا شرکتی خود می رساند و قصدی بر انتشار مجدد کلی یا جزئی، محتوی اکونوایزر ندارد. اشخاص ثالثی که برای ارائه خدمات و محصولات به کاربران دارای تفاهم نامه و قرارداد همکاری مشترک بوده و دسترسی مشابهی برای اکونوایزر فراهم می نمایند از این قاعده مستثنی هستند. با این حال استفاده آنها از مطالب باید بر طبق تفاهمات و رعایت حقوق مالکیت معنوی باشد.
  • کاربر باید متعهد باشد که از اطلاعات و خدمات و محصولات اکونوایزر صرفاً در جهت مقاصدی استفاده نمایدکه در بخش – مربوط به محصول ذکرشده است، در غیر این صورت کلیه مسئولیت های قانونی استفاده سوء مربوطه بر عهده وی بوده و بر اساس مفادی که در بخش جرایم ذکر می شود عمل خواهد شد.
  • کاربر متعهد می گردد در صورت مشاهده و کشف هر گونه باگ یا بریج، در سیستم اکونوایزر، آن را به اطلاع تیم مدیریتی و پشتیبانی اکونوایزر برساند و از هرگونه سوء استفاده از آن امتناع ورزد. تکرار استفاده از هر گونه ایراد نرم افزاری به دسترسی به هرکدام از بخشهای وبسایت تعمدی محسوب می شوند.

+بخش هفتم- درج ایده و نظر(کامنت)

  • اکونوایزر فعلا امکان شبکه اجتماعی برای خود در نظر نگرفته است و پیامها/کامنتهای کاربرانصرفاً باید در رابطه با مطلب/ یا خدمتی باشند که باکس کامنت در زیر آن درج شده است.
  • نظرات کاربران فقط برای ارزیابی کیفیت خدمات و محصولات هم از طرف عوامل وبسایت و هم از طریق مشتریان استفاده می شود و ضمن اینکه مبنایی برای پرداختهای وبسایت و به عوامل تهیه کننده می باشد، برای جهت دهی مطالب و محصولات آتی استفاده خواهد شد.
  • ایده‌ها و پست‌ها با الفبای فارسی نگارش میشوند بدیهی است در نسخه هایی که به زبانهای غیر فارسی ارائه می شوند ایده ها و نظرات باید به همان زبان مطالب سایت درج شوند، در غیر این صورت حذف شده و نمایش داده نمی شوند.
  • کلیه پیامهایی که مغایر مقررات وبسایت نباشند، حفظ شده و با ترتیب های طراحی شده نمایش داده خواهند شد. پیامهایی که مطابق مقررات سایت تشخیص داده نشوند، قبل از نمایش حذف می شوند.
  • مسئولیت نوشته‌های هر کاربر در این پورتال به عهده وی می‌باشد. همه مطالب قابل جستجو و مشاهده توسط براوزرها است. بنابراین لطفاً در بیان مطالب خود دقت لازم را مبذول فرمایید.
  • هر گونه پیامی که حاوی توهین، افترا، افشای اطلاعات محرمانه و شخصی اشخاص یا اطلاعات محرمانه شرکتها و سازمانها باشد، حذف می شود.
  • هرگونه پیامی که امکان نادیده گرفته شدن حقوق مالکیت معنوی در آن باشد، حذف می شود.
  • هرگونه آگهی، فراخوان و امثال آن حذف خواهد شد.
  • استفاده نابجا از # و پست تکراری مجاز نمیباشد.
  • پست و عکس نامربوط با موضوعیت سایت مجاز نمیباشد.
  • ارسال پست های تکراری، بیش از حد منفی و یا مثبت بدون اطلاعات حذف می شود.
  • پستهایی که به نحو غیر منصفانه ای اکونوایزر را تحت فشار قرار داده و قصد باجگیری و یا اخلال در خدمات آن و تخطئه داشته باشند ممنوع بوده و حذف می شوند. این مورد شامل انتقادات منصفانه و منطقی که منعکس کننده نظرات مشتریان واقعی می باشند، نمی گردد و انتقادات سازنده و به جای عینا ذکر می گردند.
  • هیچ فردی از جانب وبسایت اقدام به ارسال پست، نظر و پیشنهادات خرید و فروش و … نمی کند. مطالب مشاوره ای این سایت در متن اصلی آن نمایش داده می شود و تمامی اطلاع رسانی‌ها از طریق راه های ارتباطی معرفی شده در این مقررات انجام می شود. تمامیپستهایدیگرمربوطبهکاربرانثبتنامیدراینشبکه اجتماعی بوده و صرفاً دیدگاه شخصی اعضا است که مورد تایید یا عدم تایید اکونوایزر نیستند.
  • هرگونه پیامی که عمدی یا سهوی در آنها از نشانگانی استفاده شود که امکان تداخل آن با زبان ماشین وجود داشته و در ارائه خدمات وبسایت و یا بهره مندی کاربران ویا ارتباطات با طرفهای ثالث مشکل ایجاد نماید به محض تشخیص حذف می شود. همچنین اگر مشخص شود این اقدام عمدی بوده است با مرتکب آن برخورد جدی خواهد شد.
  • حذف پست کاربرها به جز در موارد ذکر شده در این مقررات، حتی بنابر تقاضای خود کاربر از سمت اکونوایزر، امکانپذیر نمیباشد. همچنین در صورت غیرفعال کردن کاربر بنا بر تقاضای خود شخص نیز، پستها حذف نخواهند شد.
  • در صورت بازنگری مقررات، و تعارض پیامهای قبلی با مقررات جدید درج شده، چنان چه این تعارض ها جدی نباشد پیام های قبلی حذف نخواهد شد.

+بخش هشتم- جرایم و تنبیهات

  • جرایم و تخلفاتی که در این بخش قید می شود، جرایم و تخلفاتی است که از نظر اکونوایزر مهم و محتمل به نظر می رسد و عمدتا برای آنها تنبیهات داخلی هم در نظر گرفته شده است و عدم ذکر یک تخلف و جرم در این بخش نافی اعمال قوانین آمره کشور یا بین المللی مرتبط نخواهد بود.
  • تنبیهات و جریمه های داخلی که در این وبسایت اعمال می شود، شامل موارد ذیل خواهد بود:
  • تذکر موردی و اعلام نوع تخلف و عواقب آن.
  • اخذ تعهد برای عدم تکرار جرم و تخلف
  • محدود کردن دسترسی کاربر به خدمات وب سایت برای مدتی محدود.
  • عدم ارائه تخفیف ها و مشوقهای قیمتی و مالی.
  • عدم ارائه خدمات تشویقی و جبرانی یا محدودیت در ارائه آن.
  • عدم تمدید حساب کاربری.
  • تمدید حساب کاربری با نرخ بالاتر یا با اخذ وثیقه و تضمین.
  • مسدود کردن کامل حساب کاربری.
  • عدم امکان بهره مندی از سایر محصولات و خدمات و یا ارئه آن با نرخ بالاتر.
  • در صورتی که کاربری مرتکب تخلفی شود که منجر به بسته شدن حساب کاربرییا قطع ارائه خدمات و محصول وی باشد، وجوه اخذ شده قابل استرداد نخواهد بود.
  • چنانچه مشخص شود، هر شخص حقیقی و یا حقوقی از اطلاعات این وبسایت در جهت اخلال اقتصاد یا بخش هایی از آن و یا اضرار کسب و کار ها در ایران به کارگیرد و یا چنین اقدامی را علیه هر کشور، دولت یا کسب و کار خارجی اعمال نماید که بر طبق قوانین و عرف مطلوب بین المللی رفتار کرده و عنادی با کشور و ملت ایران ندارد، علاوه بر اعمال جرایم داخلی نظیر مسدود کردن حساب کاربری و عدم استرداد وجوه دریافتی، بستن ابزارهای اتصال برای اشتراک مجدد و… به مقامات امنیتی معرفی خواهد شد.
  • درصورتی که کشف گردد، کاربری محتوی تولیدی و خدمات مربوطه را باز انتشار نموده یا به این منظور ذخیره سازی نموده است؛ علاوه بر اینکه بر اساس قوانین مربوط به حقوق مولفین و مصنفین و محققین و سایر قوانین ذیربط موضوع از مراجع ذیربط پیگیری خواهد شد، جرایمی داخلی به شرحی که در بخش جرایم قید می شود، اعمال خواهد شد که توقیف حساب کاربری یکی از آنهاست.
  • در صورت دریافت نظرات منفی زیاد از سوی کاربران پیرامون یک کاربر، با ارسال اخطار به کاربر توسط پورتال، وی به مدتی مشخص از دسترسی به حساب خود محروم می‌شود و در صورت تکرار حساب کاربری فرد خاطی برای همیشه مسدود خواهد شد.
  • هرگونه تلاش کاربران برای جهت دهی و یا جو سازی بر خلاف اصول است و با کاربران خاطی به شدت برخورد خواهد شد، لطفاً فقط نظرات و ایده‌های شخصی و یا از منابع معتبر در سایت درج گردد.
  • استفاده از هر گونه نرم افزار یا سیستم رایانه ای که موجب ایجاد ترافیک مصنوعی یا سایر انواع اخلال در دسترسی به وبسایت و نظایر آن گردد جرم محسوب شده و علاوه بر تنبیهات داخلی ۸ و ۹ به مراجع قانونی نیز معرفی می گردد.
  • چنانچه کاربری در هریک از روشهای تعاملی خود با وبسایت، و یا عوامل آن یا سایر کاربران و مشتریان آن نظیر کامنتها، پروفایل، ایملهای ارسالی و غیره از کدهای آشکار یا مخفی برای هر نوع مقصودی استفاده نماید که اخلال و یا اضرار را در پی داشته باشد مشمول تنبیهات وبسایت و پیگیری از مراجع قانونی حسب مورد خواهد بود.
  • چنانچه کاربری در حین استفاده از اکونوایزر متوجه وجود نوعی ایراد نرم افزاری از قبیل باگ و بریج و نظایر آن شود و آن را به اطلاع مدیریت وبسایت نرسانده و از آن استفاده نماید علاوه بر ارجاع به ضابطین قضایی مشمول تنبیهات داخلی خواهد شد.

+بخش نهم- تخفیفات، اقدامات جبرانی، مزایا و تشویقات

  • اکونوایزر برای مشتریان خود خصوصاً مشتریان وفادار و کلیدی حسب ضرورت و صلاحدید تخفیفاتی را به شرح ذیل در نظر خواهد گرفت. در هر زمان که این تخفیفات امکان پذیر باشند بسته به اینکه به صورت عمومی یا فردی قابل استفاده باشند به نحو مقتضی اطلاه رسانی خواهند شد. تخفیفات در نظر گرفته شده به جز درمواردی که تصریح شده باشند غیر قابل واگذاری به غیر بوده و صرفا توسط کاربر دارنده آن قابل استفاده خواهد بود:
  • تخفیف برای خرید اشتراک به مدت طولانی تر.
  • تخفیف برای خرید چند محصول همزمان.
  • تخفیف خرید گروهی برای مشتریان حقوقی ( حداقل ۳ نفر)
  • تخفیف تدوام خرید و اشتراک.
  • تخفیف های موردی مناسبتی یا جذب مشتری.
  • مشوق های مربوط به همکاری ها.
  • استفاده از تخفیف ها موکول به رعایت شرایط استفاده از آن و عدم مجازات در این باره خواهد بود.
  • اقدامات جبرانی عمدتا غیر نقدی بوده و به صورت ارائه محصولات و خدمات جایگزین، و ارائه تخفیفات در محصولات و خدمات بعدی می باشد.
  • مزایا و تشویقات مشمول کاربران یا اشخاص ثالثی می شود که با اکونوایزر همکاری می کنند و می تواند شامل تخفیفات یا محصولات و خدمات اضافی و مکمل باشد.

+بخش دهم - تغییر مقررات

  • اکونوایزر به خود حق می دهد با لحاظ تغییرات مقررات عمومی جامعه، لحاظ مقررات سایر کشورهای تحت پوشش، بازخورد دریافتی از مشتریان، تجربیات مدیران و مسئولین، تجربیات سایر وبسایتها و نظایر آن مقررات خود را به روز رسانی نماید.
  • در صورت به روز رسانی مقررات، مقررات جدید ملاک عمل برای کاربران/مشتریان قبلی و جدید خواهد بود.
  • هرگونه تغییر در مقررات به اطلاع کاربر/مشتری می رسد. حتی اگر جزئی باشد.
  • درصورتی که تغییر مقررات به جز مسائلی نظیر رفع ایراد املایی و انشایی و نظایر آن باشد، ضمن اطلاع رسانی به کاربر از آن درخواست می شود، مراتب موافقت خود را با آن اعلام نماید. در این مواقع ممکن است، امکان ورود کاربر به حساب موکول به تایید مقررات گردد.
  • اطلاع رسانی به کاربر از طریق ارسال ایمیل و یا درج هشدار حاوی لینک در صفحه پروفایل فرد خواهد بود. در مواردی که ورود به حساب موکول به تایید مقررات جدید باشد این امر در صفحه ای که بلافاصله بعد از ورود و قبل از پروفایل یا سایر صفحات نمایش داده می شود صورت خواهد گرفت.
  • در صورتی که کاربر ظرف ۷ روز از اولین ورود به حساب پس از تغییر مقررات، مقررات جدید را طبق منافع خود تشخیص ندهد می تواند درخواست لغو حساب کاربری عادی یا ویژه خود را نماید. در این موقع در صورت تایید لغو کاربری، وجوه اخذ شده بابت کاربری ویژه، پس از کسر هزینه خدمات دریافت شده با ترتیب قید شده در بخش ترتیبات مالی مسترد می گردد.
  • در صورتی که کاربر بعد از روز هفتم درخواست لغو کاربری دهد این کار انجام شده اما وجوه مسترد نمی گردد.
  • اولین ورود پس از تغییر مقررات، حداکثر باید ظرف یک ماه پس از تغییر مقررات انجام شود، در غیر این صورت مشتری حق استفاده از امتیاز استرداد را نخواهد داشت.
  • هرگونه تغییر مقررات در خصوص وقایعی که قبلا به وقوع پیوسته و رسیدگی به آن نهایی شده است بلااثر خواهد بود حتی اگر تصمیم گرفته شده در جریان باشد مگر اینکه از نظر زیر ساخت نرم افزاری و یا سخت افزاری امکان آن نباشد یا بسیار دشوار و غیر اقتصادی باشد.

+بخش یازدهم- اعتراض، شکایت، حل اختلافات و داوری

  • کاربر/ مشتری توافق می نماید قبل از هرگونه شکایت و اعتراض به قوانین و مقررات سایت، راهنمایی های تهیه شده و پرسش و پاسخ های وبسایت را مطالعه کرده و سپس اقدام به اعتراض و شکایت به مسئولین سایت یا حسب مورد مراجع قانونی نماید.
  • اکونوایزر تعهد می نماید قبل از اعمال هرنوع مجازاتی، کاربر را در جریان تخلف ارتکابی قرار داده و فرصت مناسب دفاع برای آن فراهم نماید تبعا این فرصت محدود می باشد.
  • در مواقعی که عدم اعمال مجازات، باعث ایجاد مشکل در فرایند جاری اکونوایزر شود، اکونوایزر محدودیتها و مجازاتهای موقت قابل اعمال می نماید، این مجازاتها باید تا حد ممکن قابل برگشت و قابل جبران باشد.
  • کاربر/ مشتری و نیز اکونوایزر توافق می نمایند به جز مواردی که قانون صلاحیت رسیدگی به آن را صرفا در صلاحیت ضابطین قضایی و مراجع داوری مشخص شده در قانون می داند ابتدا با مذاکره پیگیری کرده و مسئله را از طریق چارچوبهای تعیین شده در این توافق نامه حل و فصل نماید.
  • بخش نظرات/کامنتها محل طرح اعتراضات و شکایات نمی باشد و اعتراضات و شکایاتی که در این بخش درج شوند، حذف خواهند شد. ضروری است کاربر/مشتری از طریق یکی از راههای ارتباطی ایمیل/تلفن/آدرس پستی مربوط به پشتیبانی و مدیریت وبسایت اقدام به طرح شکایت خود برای پشتیبانی یا مدیریت اکونوایزر نموده و حسب ضرورت در جلسه داوری یا حل اختلاف حضور بهم رساند.
  • کلیه تنبیهات اعمال شده از طریق سایت از طریق ایمیل مندرج در پروفایل به اطلاع مشتری/کاربر می رسد بنابراین کاربر باید ایمیل مندرج در پروفایل را به طور منظم چک نماید.
  • در مواقعی که اکونوایزر تنبیهات داخلی اعمال می نماید، کاربر دو هفته فرصت خواهد داشت تا اعتراض و دفاعیه خود را در این خصوص به مدیریت اکونوایزر ارائه نماید، در غیر این صورت تنبیه پذیرفته شده محسوب و اعمال خواهد شد.
  • در مواقعی که کاربر متهم به تخلفات و جرایمی باشد که باید در مراجع قانونی ذیصلاح خارج از اکونوایزر از جمله ضابطین قضایی رسیدگی شود، کاربر باید ظرف ۳ روز از دریافت ایمیل باید اعتراض و دفاعیه خود را به اکونوایزر تسلیم نماید در غیر اینصورت ارجاع به مراجع قانونی طبق روال انجام خواهد شد و رسیدگی اکونوایزر صرفا پس از رای آن مرجع صورت خواهد گرفت.

+بخش دوازدهم- شرایط اضطرار و فورس ماژور
در صورت بروز هرگونه شرایط فورس ماژور مانند سیل، زلزله، جنگ و اعتصاب که ادامه کار یا پرداخت برای طرفین وجود ندارد هیچکدام از طرفین قرارداد حق شکایت از یکدیگر را نداشته و ادامه کار یا پرداخت بعد از رفع شرایط فورس ماژور الزامی میباشد.

این مقررات بر اساس نسخه تنظیم شده در نهم خرداد ۱۳۹۷ بوده و شامل ۱۷ صفحه و ۱۲ بخش می باشد

0